O książce

lebkowski_92W 2003 roku obcy ludzie płacili mi tysiące złotych za monitory firmy, której nie znali, kupując je przez Allegro, które nie było wówczas jeszcze tak popularnym jak dziś kanałem sprzedaży.

W 2008 roku obcy ludzie zawierzali mi dziesiątki tysięcy złotych, bym importował dla nich z Chin, mimo że ten temat był im zupełnie nieznany, a mnie znali wyłącznie z Internetu.

Dlaczego to robili? Powodów było kilka, ale jednym z najważniejszych był e-wizerunek, który stworzyłem.

E-wizerunek to odpowiedni, pożądany przez odbiorców obraz kreowany za pomocą Internetu — medium o niesamowitych możliwościach. Internet pozwala tworzyć wizerunek wśród prawie dowolnej grupy osób z niego korzystających, a do tego oszczędzać pieniądze.

Z książki “E-wizerunek” dowiesz się, jakimi metodami posługiwać się, by kreować e-wizerunek. Jakie działania mają wpływ na to, by był on pozytywny bądź negatywny. Poznasz narzędzia, które mogą pomóc Ci w odniesieniu sukcesu.

Wykorzystanie Internetu stało się w biznesie tak powszechne jak płacenie podatków. Tych, którzy tego nie dostrzegli, niedługo nie będzie już na rynku. Ci, którzy zaczęli wykorzystywać to medium, już odczuwają pozytywne efekty. Dzięki tej książce nie tylko znajdziesz się w tej drugiej grupie, ale też zdobędziesz wiedzę, którą wciąż posiada wąskie grono ludzi. Wykorzystaj to.

Co kryje książka?

- Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi
- Narzędzia budowania image – strona WWW, fora internetowe, e-mailing i inne
- 6 zasad skutecznego kreowania e-wizerunku
- Grzechy główne działań internetowych
- Marka efektem kreacji wizerunku
- Studia rzeczywistych przypadków

Książkę możesz zakupić tutaj: http://helion.pl/ksiazki/ewizer.htm