Dla mediów

Jako, że sam byłem kiedyś dziennikarzem, mam wrodzoną skłonność do aktywności w mediach. Dlatego chętnie zapraszam wszystkich przedstawicieli czwartej władzy na owocne pogaduchy. W takich sprawach proszę pisać na mlebkowski(małpa)cntech.pl

Michał Łebkowski
ur. 4. października 1980r. w Krakowie

Wykształcenie:
Wyższe - specjalność PR i reklama w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie

Właściciel firm i marek:
Centrum Nowej Technologii - agencja interaktywna
BigChina - portal dla importerów z Chin
CNT - sklep z monitorami
Kobieca Rewolucja - sieć z akcesoriami komputerowymi dla kobiet
Tomeo.pl - wydawnictwo książkowe

Autor książek:
“Chiński smok w polskiej firmie” - wyd. Tomeo.pl, Kraków 2008
“E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image’u w biznesie” - wyd. Helion, Gliwice 2009

Do pobrania:
Zdjęcie w wysokiej rozdzielczości
Zdjęcie na użytek publikacji internetowych